Stolt faster!


Inatt blev jag en mycket stolt faster till lilla tjejen Tone! Hela 48 centimeter lång och 2956 gram tung, det var verkligen en liten en. Jobbade ikväll, så jag smet iväg en sväng och hejade på underverket. Bara man har sjukhuskostym kommer man in överallt, trots att besökare inte fick komma in på salarna så visade de mig så snällt var bror och svägerska höll hus. Så jag blev då den första i familjen att se och hålla henne, känns ju lite bra att kunna skryta med det.
Men vilken söööööööt unge! Helt underbar! Och så liten. Kunde inte sluta titta på henne, dock lite synd att hon inte alls tittade på mig. Så jag har inte sett hennes ögon ännu, men tänkte göra ett nytt försök imorgon när jag har lite lugnt på jobbet. Så ett STORT grattis till käre C och käre E som blivit föräldrar och ett stort VÄLKOMMEN till lille Tone. Som dessutom ska få sitt mellannamn efter mig och min mamma, så himla kul! Riktig härlig känsla att bli faster faktiskt, trodde inte att det skulle kännas så här bra.

En mobilbild på underverket, men snart kommer min D90 att gå het.




Kommentarer
Postat av: Matilda Bakar | Fotograferar

Stort GRATTIS till dig som blivit faster! Visst är det en härlig känsla ?! Nu kan vi fastra ihop ;0)

KRAM

2011-08-30 @ 08:31:02
URL: http://matilda.arningsmark2.se
Postat av: farfar

Farfar upp i dan :)

2011-08-30 @ 18:33:35
Postat av: Matilda Bakar | Fotograferar

Hallojsan :0)

Något emot att jag lägger till dig som länk i min blogg?! Hojta till i så fall så plockar jag bort....

Kram

2011-09-14 @ 13:36:02
URL: http://matilda.arningsmark2.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0