Fucking Weather!!!


Underbart med semester. Förjävligt med detta väder. Har i alla fall hunnit med en campingtrip med tält till Vinströmmarna, ett litet paradis vid Voxnan mitt i skogen. Fiskat och njutit av livet. Dit blir det fler turer innan hösten hittar hit (om den inte redan gjort det?!).

I detta nu ösregnar och åskar det, vilket det har gjort de senaste tre timmarna. Deppigt värre. Så nu skiter jag i det här och drar söderut, skulle egentligen åkt imorgon, men varför vänta liksom? Som det ser ut nu så är det väl inte direkt fint väder någonstans i Svea rike, men sämre än såhär kan det inte bli. Hade jag haft femtusen kronor dammandes nånstans hade jag just nu suttit på en solig strand vid medelhavet med en paraplydrink. Sistaminutenresorna är skitdyra nu. Jävla regn.

Jaja, ska packa ihop det sista nu och styra kosan mot regnfriare breddgrader.
Trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: Matilda Bakar | Fotograferar

Trist med regn... Hoppas du finner SOL & VÄRME någonstans på en härlig plats i vårt avlånga land :0)

Måste bara säga... att det var lite lustigt att du just lagt in den här bilden idag. Satt på gräsmattan vid vår stuga idag och tittade på klädlinan och TÄNKTE JUST PÅ DIN DEN HÄR BILDEN...Helt sjukt ju ;)

Hoppas du fåren skön semester trots vädret - Massor av Kramar

2011-07-28 @ 22:10:18
URL: http://matilda.arningsmark2.se
Postat av: Matilda Bakar | Fotograferar

A men... vart ÄR Du????

KRAM

2011-08-08 @ 20:26:30
URL: http://matilda.arningsmark2.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0