Långå


Midsommarhelgen var kanonbra! Den bestod av fiske och öl, umgänge med la familia och the Sjögrens och en massa kvalitetstid. Vi kom fram till att det var ett bra ord för den helgen. Kvalitetstid.

Jobbveckan har varit hur jobbig som helst. Ibland vill man bara knäppa med fingrarna och försvinna en stund. Har varit död i skallen när jag kommit hem. Men vi hoppas att det lugnar sig snart. Typiskt att det ska vara mycket på jobbet när man jobbar sju dagar av åtta. Men får lite styrka av att veta att det bara är NIO arbetspass kvar till FYRA veckors semester. Har hunnit med en hel del trevligheter mellan jobbpassen också, jag får leva på det såna här tråkiga jobbhelger.

Det blev dåligt med fotografering från Långå, det regnade mest hela tiden och vågade inte ha med mig kameran vid älvarna där vi fiskade. Är alldeles för rädd om den. Men några få lyckades jag få med mig hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0