Minisemester


Tillbaka till vardagen efter en intensiv minisemester i södra Sverige. Har varit riktigt underbart! Några supervarma dagar i Vimmerby med älgsafari, sol och bad, Astrid Lindgrens värld och mycket trevligt balkonghäng med härligt sällskap. Drog sedan mot ett rejält åskväder i Varberg, satt i bilen och tittade på alla blixtar över havet. Det är så mäktigt och riktigt mysigt, älskar ordentliga åskväder bara man inte blir blöt. Drog en sväng till Ullared och shoppade lös på Gekås, inte så mycket som jag tänkt men gjorde ändå några fynd. Träffade även Morgan som snällt ställde upp på bild, det gjorde min dag! Så himla roligt! Gjorde sedan Varberg på kvällen, en riktigt mysig stad må jag säga! Klippte sedan resten av svenska västkusten norrut, shit vad fint det är alltså! Bara älskar alla klippor, havet, stämningen... blev en lååååång dag med mycket bilåkning. Landade hemma halvfyra på morgonen, men det var det värt!

Känner mig dock inte riktigt utvilad efter denna trip, så det var inte nice att komma tillbaka till jobbet där det har varit kaos. Började med två förjävliga pass, idag har det tack och lov varit bättre. Hoppas på en bra dag imorgon också och sedan en ledig måndag. Pust. Nu måste jag sova så jag orkar upp när klockan börjar tjuta före klockan sex.

Hoppas, hoppas, hoppas vädret håller i sig... vill inte ha regn på min lediga måndag. Då vill jag ju ut och fiska! Balsam för själen.




Kommentarer
Postat av: Matilda Bakar | Fotograferar

:o)2011 års julkort kanske?!

Kram

2011-06-14 @ 13:34:50
URL: http://matilda.arningsmark2.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0