My Precious!


Så i tisdags gick jag upp okristligt tidigt på en ledig dag för att ta tåget till Stockholm, hämtade bilen som min fantastiska pappa hittat åt mig och åkte hem igen. Men det var det fan värt. Är skitnöjd med bilen. Den går tyst och fint, det låter inte som att den ska gå sönder när jag åker i gupp, den har en fiiiiin färg (eller färger då den skiftar lite), är snygg, har AC och riktigt ljud med bas. Den har verkligen allt jag behöver egentligen och drar inte mycket bensin jämfört med det förra bensinslukarmonstret. I love it, helt enkelt.

Imorgon jobbar jag sista dagen på denna tokjobbarperiod, ska bli sååååå skönt att vara ledig i fem, ja fem, dagar. Det resulterar i en tripp till Smålandsskogarna, ska göra Vimmerby osäkert i några dagar. Hade tänkt hinna med en tur till Ullared också och göra sprätt på skattepengarna. Skönt att komma bort lite.

Hittade en svan häromdan'.





Kommentarer
Postat av: e

2011-06-10 @ 11:42:34
Postat av: Rebecca

Vilka fina bilder!

2011-06-22 @ 20:50:52
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0