Fotomässa


Nu har jag hittat hit en sväng igen! Har inte speciellt mycket att skriva om, det händer liksom inte så mycket utöver det vanliga.

I söndags var jag i alla fall på fotomässan i Stockholm. Hade en hel ledig dag under de tre dagar den höll på, så det passade ju perfekt med en dagtur till storstaden. Det var mycket folk på mässan och en massa roliga saker att titta på. Hade jag haft en fet plånbok hade jag kunnat handla hur mycket som helst, det finns så mycket jag vill ha! Men det är inte billigt att få en bra fotoutrustning. Det är bara att sätta igång att spara.

Trots att detta höstmörker gör att man helst vill sitta i soffan och dega hela kvällarna, så har det sin lilla charm. En kvällspromenad i mörkret kan faktiskt vara ganska avkopplande. Man blir så anonym på nåt vis... Och det är lite rogivande. Men det behöver ju inte bli mörkt så tidigt. Vore mysigt med snö snart, det ljusar upp världen om inte annat.

Fotomässan


Gävle by night




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0