Torsk på Tallinn


Efter en lång vecka på jobbet är jag ledig i nio dagar. Tanken var att åka till ett varmt land och njuta av livet i medelhavet, men det blev inte riktigt som planerat. Med min vanliga tur blev priserna på sistaminutenresor svindyra just denna vecka, från en tusenlapp till fyra. Wtf?! Jaja, man ska ju inte gråta över spilld mjölk, så då får man göra det bästa av situationen istället. Så en resa till Tallinn fick det bli. Två nätter på ett fint (hoppas vi) spa-hotell och två nätter på m/s Baltic Queen och förhoppningsvis billig shopping. Kan nog bli bra. Skönt att komma bort en stund om inte annat. Bussen går mot Stockholm om två timmar, så jag ska nog börja göra mig klar.

Läste att Maria Montazami ska till Åhlens i Stockholm klockan halv fem idag, hade hon kommit en timme tidigare hade jag ju hunnit dit! Det hade lätt slagit Morgan på GeKås. Så nära men ändå så långt borta.

So long!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0